Sivut

perjantai 28. tammikuuta 2011

Mistä sain nimeni?

Olette varmaankin ihmetelleet jo, mistä sain tämän nimen. Noh, minäpä kerron: Olin vielä pienenpieni panda, ja kaivoin kaapistani esiin; tiitiäisen tarinoita kirjan. Luin sitä ja minua pisti silmään tarinat Punni ja Ensimmäinen pieni. Luin ne, ja monta vuotta myöhemmin ystäväni pouffe kertoi panfusta. Menin sinne heti ja ajattelin söpöä, nöpöä ja muita nimiä. Vihdoin sain päähäni: PUNNI!!! Laitoin sen näytölle ja rukoilin että se ei ole käytössä. Sitten aloitin pelin ja siitä asti olen pelannut täällä onnellisesti, Sen pituinen se. :)
Vaaleanpunaisin tassuin: punni

6 kommenttia:

  1. Moi, nähtiin yks pvä panfussa, jos satut muistamaan...No, nyt ne kaverit taas näkyy!:P Ja muuten, sulla on aika paljon blogeja, ainakin Ellan ja Maxin blogin pudotuslistasta päätellen...No ääh, mulla on tylsää joten sen takii tulin vaan höpöttelemään...Ja ootko sä piirtäny ton yläkuvan?(ja ton blogin lopussa olevan?)

    VastaaPoista
  2. Joo, olen kyllä. Se on helppoa jos on piirto ohjelma, mutta nyt paint on rikki. :( Muistan kyllä kun nähtiin ;)

    VastaaPoista
  3. Kiva. Mä oon piirtäny yläkuvan ja Bollyjengit (Jos siis et oo lukenu, niin ne on sellasia sarjiksia mun blogissa) ja muut piirrokset Sumolla.Se on tosi helppokäyttönen, ja siinnä on vielä piste i:n päälle, että sille voi valita kielen! (Esim. suomi, enkku, ruotsi...)
    Ootko ostanu muuten pukus tekstarilla, koska kun katon korttias/profiilias, niin se sanoo, ettet oo kulttis?

    VastaaPoista
  4. Ehen, ne vaatteet vaan aina jää mulle kulttispäivistä :O

    VastaaPoista
  5. Ihana postaus! ♥ Taidat olla oikein ihana tyttönen itsekin. Ja sulla on vielä lisäksi tosi hieno blogi ja liityn mielelläni lukijaksi. =) Nähdään sitten Panfussa, jookos?

    ♥:lla, Jadetar

    VastaaPoista
  6. Joo, kyllä minä ainakin omasta mielestäni olen ihana tyttönen :D

    VastaaPoista

ilahtuisin, jos kommentoisit jotakin.