Sivut

perjantai 13. tammikuuta 2012

Ikävä yllätys.. :'( Kiitos jos luet. Saattaa olla viimenen postaus.

Niin... älkää lukeko, jos ette halua kuulla taas valittamista.. mutta niin. Mua harmittaa, kun en voi olla samanlainen kuin te muut. Siis semmoinen, että kirjoittaa mielenkiintoista tekstiä, ja on hyvin ahkera kirjoituksissaan. Mutta. Mä olen päässyt panfusta yli. Se tuntuu pahalta, mutta olen jo kasvanut panfusta pois, joten en voi asialle oikein mitään. :'( Panfu on ihana paikka, mutta mä vain olen muuttunut jotenkin.. Nykyään haluan panfun kulttispäivinä vain vaihtaa vaatteet, valitsen sieltä hupparin, tiukat farkut, pirunhännän ja hiukset ja menen panfusta pois. Niin. muistellaan aijempia tapahtumia. Halusin panfussa paljon kuuluisuutta.. aina.. ja halusin että saisin paljon palkintoja ja muuta. Ja niitä minä saavutinkin. Saavutin ne isolla työllä. Mutta.. Sitten pitkän työn jälkeen.. Ella ja Max ilmoittivat, että valitaan viimeiset kuukauden bloggarit, jotka saavat kirjoittaa blogiin... pelkäsin, etten saisi tikkua ollenkaan, ikinä, mutta sitten tulen toukokuussa kaverin synttäreiltä. Juoksen koneelle.. on ihana ilma. aurinko paistaa ja ruudulla lukee punni. Minusta tuli kkb. On se kiva juttu, mutta samalla myös surullinen, koska sen seurauksena minulla ei ollut enää unelmaa. ei sellaista unelmaa.. suurta unelmaa, josta alkaisin kiljumaan ja juoksisin äidin luokse.

Mutta. Mä en tarkota tätä sillä, että ''teidän on pakko'', vaan ihan oikeesti. Tää on teistä kiinni. Mä, niinkuin kaikki muutkin, tykkäämme kivoista kommenteista ja uusista lukijoista. Tykkäämme myös 'luettu' merkeistä ja sensellaisista. Mutta. Mulle se ei riitä.. Tiedän, että tää kuullostaa painostavalta, mutta.. jos lukijat kävisivät täällä usein, minäkin kävisin. Se siinä on. Nykyään minusta tuntuu, ettei kukaan muista minua.. siis tarkoitan nyt täällä panfussa. Eli siis jos te ette käy, en minäkään. En tarkoita että painostaisin teitä! Vaan että jos haluatte lukea vielä näitä tekstejä, laittakaa kommenttia ja sanokaa sanottavanne. Käyn kyllä panfussakin, joten voitte pysäyttää minut siellä ja kertoa mielipiteenne asiasta.

Okei. Tää oli tässä. Moikka ja kiitos jos luit :')
Laita ihmeessä kommenttia.. Ja muistakaa en painosta!
Tassusin:
Punni

7 kommenttia:

  1. Ikävää, jos lobbaat :C :( Minkä ikänen oot? Olen 12 ja täytän tänävuonna 13 ja pelkään, että panfu-innostukseni loppuu... Onneksi on blogi, mitä jaksan päivitellä, vaikka en tulekkaan enään kkb:ksi.

    Muuten sulla ihana ylis <3 (3

    VastaaPoista
  2. Juu, jostain syystä tosi moni luulee että olen 12-14 v, mutta oikeasti.. Niin. oikeasti olen 10. :D Mä alotin panfuilun jo pitkä aika sitten.. nyt into on loppunut. Kiitos. :)

    VastaaPoista
  3. Ikävää jos sä nyt loppaat :( Mä luen tätä blogia, ja oot aina Panfussakin niin mukava :') Mut sehän on nyt sun oma päätös... Mut jos lukijat saa vaikuttaa, mun mielestä ois ihanaa jos jatkaisit :))

    Itseasiassa sua vois luullakkkin helposti vanhemmaks, ainaki näiden postausten perusteella :D Ne on niin ihania!

    VastaaPoista
  4. Et saa lopata >; Mut se on sun oma päätös... ;( Sul on hyvä blogi!

    VastaaPoista
  5. Tille> Kiitos. :) Ja kiitos. ;) En mä varmaan loppaa, jos on nyt edes kolme oikeaa lukijaa.. :)
    Hannis> Kiitti, en mä varmaan loppaa jos kerran on 3 lukijaa.. Te ootte ihan parhaita :)

    -Mutta siis (en haluu painostaa mitenkään!) kommentit on kivoja >.-

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tää on ikävä juttu, mutta haluan tietää, että tiedät mitä tapahtu... Joku tyyppi laittoi ikävän kommentin susta mun tekstiin 'napasapa tulee taas?' Käy kattoon se ja kerro kun oot lukenut. Et ole oikeasti surkea : D

      Poista
  6. Sul oli niin ihana blogi...Tekstit oli ihania ja Panfussa olit valoisa,aurinkoinen,ystävällinen,kiltti,tosiystävä.
    Toivottavasti et loppaa!

    ¨^.^¨ Roosa

    VastaaPoista

ilahtuisin, jos kommentoisit jotakin.