Sivut

keskiviikko 10. marraskuuta 2010

ainiin.. :)

jiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiippppppppppppppppppppppppiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! sori oon niin innoissani!! sain ypin (ympäristötiedon) kokeesta kympin!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! äidinkielen koekin oli tänään, en tiedä mitä sain mutta varmaankin aika hyvän numeron!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! jiiihhhuuuuuuu!!!!!!!!! superhauskaa! ihanaa.............. huh..  :o ainiiiiiin unohdin aivan että haastattelen pandoja nyt aika monesti, joten kannattaa olla panfussa paljon! :) ylhäällä kuva mun lemppari Bratz tytöistä. eka (pinkki-mustatukkasen) nimi on sofia! toka on anna abreu... :) mun kaveri yleensä leikkii sillä ja mä sofialla. :) mulla on muuten superpaljon Bratzeja!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

ilahtuisin, jos kommentoisit jotakin.