Sivut

lauantai 20. marraskuuta 2010

huomenna panfun iglu avataan!!

iglu avataan jo huomenna! eikös olekin mahtavaa!!!!! mulla on jo 3 lukijaa! mutta minä itse olen kyllä niistä yksi.... ;) hihii! on kivaa, kun panfussa järjestetään jatkuvasti tapahtumia ja tehtäviäkin on vasta mooonta mooonta tekemättä. ei se haittaakkaan vaikka tehtävät loppuvat kohta, mutta kyllä panfussa voi järjestää hauskoja juttuja itsekin. en ole ehtinyt paljoa kirjoitella, koska on ollut kauheasti tekemistä!! tapaillaan sitten panfussa ja mukavaa päivän/illan jatkoa!! P.S.  mulle kävi sellanen juttu, että mun kultis vaatteet jäi kultispäivästä päälle!! se on hassua. mutta... MOIKKAAAAA!!!!! ainiin.... mä yritän yhä kuumeisesti oppia ottamaan panfusta  kuvia, mutta se on hyvin hyvin vaikeaa, ja en osaa tehdä koneella paljon mitään!! kun mä en osannu ees koulussa laittaa internettiä päälle!!!!!!!! noloa! no vihdoin se odotettu sana: MOIKKA! (hihhii) :) toivottaa punni, joka meni syömään pizzaa. :P

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

ilahtuisin, jos kommentoisit jotakin.