Sivut

lauantai 16. huhtikuuta 2011

Lahja ja muuta kivaa

Heippa kaikki! Arvatkaas, kirjottelen täällä klo.6:33...
Jooh, tosi tylsää. Kaikki nukkuu, kuorsailee vaan ja mä oon täällä. :)
Ja pitäisi vielä olla hipihiljaa...

Tänään sai tavarakoneesta lahjan. Minkä? Käykää itse kokeilemassa, en kehtaa näyttää jos olette odottaneet että lahja tulee, sillä kun minä olin päässyt blogiini, kurkkasin muitten blogilistoihin ja- mitä näinkään? Joo, sen palkinnon kuvan, minkä Lenny antaisi! Olin odottanut innolla mitä kivaa Lenny antaa ja olin menossa Panfuun... Silloin olin kyllä vihainen, mutta tässä nyt on tämä kuva.
Kannattaa käydä kurkkaamassa, se lahja tosiaan on kiva! :)
Aijotteko virpoa kenties tänään?
Mitä luulette, että saatte siitä?
Noh, kuitenkin. Panfussa oli tosi vähän väkeä, joten monenkaan pandan puumaja ei näkynyt!
Oh, Piirsin siihen kai kysymysmerkkejä.

Nooh, tässä kuva, jota en ole näyttänyt mutta on se tosi hassu!
Lulu on ihan kauhean vihanen!
Se näyttää niin söpöltä.. Näkisittepä sen nyt, se kuorsaa mun sängyssä.. Oi kun söpö.
Ton vihreän bollyn nimi on Peikko, punaset molemmat nimeltään Box. Pinkki on joku Bingy, sininen on Juke, kettupoko on tietty Ella, tai no Ellu. Kipiäinen on Mauno, kerttu on Linnea. Ja Lulu tietty Lulu. :)
Miksiköhän mun maja kokoajan vaihtuu tuoksi bambumajaksi..? Mun maja on oikeasti se linna jossa on kolme huonetta, mutta se vain vaihtuu ja vaihtuu vaan. :)
(ei tuo hymiö käynyt tuohon) :)
Funyp (mun isoveli) on taas käymässä meillä, mutta se lähtee taas muualle. Joten me pidetään hauskaa!
Me mennään jonnekkin syömään. Me siis juhlitaan mun ja Funypin synttäreitä tänään, vaikka ne oli jo aikaa sitten.
Oh, tossa kuvassa onkin joku bugi.. Ai joo kamakone! :)
No, menen nyt vaikka pelaamaan jotakin muuta kuin Panfua, sillä vaihtelu on aina hyväksi! :) Noh, musta Panfu on kyllä kaikista muistakin peleistä mitattuna paras. :)
Vaaleanpunaisin tassuin, Punni
Ja Karvatassuin, kuorsaava Lulu.
Psst, ei kannata kysellä, milloin tarinan toka osa tulee, sillä en jaksa kovasti kirjoittaa. :(
Kello: 7:20.

3 kommenttia:

ilahtuisin, jos kommentoisit jotakin.