Sivut

perjantai 29. huhtikuuta 2011

Höpinöitäni

Heippulis keippulis pikkuiset!
Mites teidän päivät ovat menneet? Minulla on mennyt mahtavasti! Koulussa järjestettiin tänään vappupukeutumis- kilpailu ja arvatkaapa mitä? Mä voitin!!! Pukeuduin rokkitähdeksi ja mun nimi oli Rihanna.
Yksi tosi kiva apuope, joka puhuu VAIN englantia, oli tuomari ja mä muistan tosi hyvin sen, kun se käveli mun luo, höpisi jotakin ja laittoi kätensä pääni päälle, sanoi englanniksi että olen voittaja. Mun kamut, (Pouffe ja ----- siis se ----- ei ole Panfussa ja en tahdo paljastaa hänen nimeään, jos hän tuleekin joskus Panfuun) pukeutuivat näin: Pouffella oli matkaoppaan vaatteet, siis semmoset ranta-tyyliset ja -----lla oli pandanaamari! Oli paljon muitakin jotka ovat Panfussa, mutta ei jaksa selittää. Tässä mä kyllä höpisisin mielellään vaikka 2 tuntia...



Linkkejä juttuihin:

Panfu
BestJ9:n Blogi (sori lyhenne)
Panfu-blogi (Suomi)
BJ, sori, en kysynyt sulta lupaa saanko mainostaa sun blogia... Mutta sano niin voin tietty poistaa ton linkin. :)
Me käytiin tänään viikonlopun ostoksilla ja ostettiin kolme pussia sipsejä..! +Mun viikkokarkit (meni jo)
ja sitten vielä... Taiteltavia ilmapalloja! +Muita juttuja, ruokaa, mehua....
Kumpi mieluummin, paukkuserpentiini vai taiteltavat ilmapallot? Oli vaikea valita, mutta päädyin taiteltaviin ilmapalloihin.
Kun tulin kotiin, heti tietokoneen ääreen, netti auki, p...a...n...f...u... ''Enter'' Haku, panfu on lasten turvallinen virtuaalimaailma, jossa he voivat... ''click'' punni, ******* (ehei, ei siinä ole tuon verran kirjaimia ja numeroita)...(lataa) Valitse serveri, Bollyland. (lataa) Sitten tupsahdin jonkun majaan ja sinne tuli joku bugi, mä kaaduin ja Michael Jackson tuli tanssimaan mun taakse.
Ette kuitenkaan enää jaksa kuunnella näitä höpinöitä joten otsikko oli aika osuva. ;)
Huoh, ei enää jaksa. Nyt sanonkin jo ''Moro!''
Vaaleanpunaisin tassuin: Punni
 (tarina tulee myöhemmin, kun jaksan)

1 kommentti:

ilahtuisin, jos kommentoisit jotakin.