Sivut

keskiviikko 22. kesäkuuta 2011

Kaikenlaista kummallista ja höpönpöpöä

Lisäys: Klikatkaa tätä jos haluatte näyttelemään mun elokuvaan! ;) Yksi pieni kommentti vain.
Mmmoro, pikku pankkuliiniseni.
En ole jaksanut kirjoittaa, kun on ollut niin paljon tekemistä.
Noh, kerron vaikka mitä minun perheelleni ja minulle on tapahtunut!
Öö, no veljeni satutti itsensä mopollaan, kun sen kaveri pysähtyi tielle yhtäkkiä. Veli tietysti väisti ystäväänsä, joten lennähti mopollaan yhteen pihaan ja satutti itsensä tosi pahasti... P: Sillä oli mota haavaa joka paikassa, paitsi ei päässä! Onneksi hänellä oli sentään kypärä.
Veljeni kaveri ei välittänyt mitään, vain tuli järvelle vain sylkemään veteen ja uimaan, iloisena! )';
Se valehteli kaikille että veljeni oli muka keulinut ja kaatunut. JOO! KEULINUT! NIIN VARMAAN!
Sori.. pikku kohtaus.. :o)
Ja mitäs muuta ikävää? No just sillä veljellä oli sitä seuraavana päivänä synttärit, se joutu sairaalaan!
(Hih) Ainakin se asia piti minut poissa veljeni karkkipussilta ;)

Kuumettakin mulla on ollut, olen pelannut MapleStorya ja Wowia, käynyt olokossa ja taas uudelleen MapleStoryssa... Kaikenlaista!

Ja Panfu-asiani? Joo, Panfussakin olen käynyt.
Pingoo on tullut ja pitää juhliaan ja minä en sinne pääse, koska se vain pussailee jäätelöään, joka ei koskaan sula....  :D
Ainiin! Ella ja Max oli järkännyt kivan kisan, jossa voi voittaa jonkun hassun hatun! Itse olen saanut jo kymmenen tai yksitoista vaateihailu-kirjettä. ;)
*laittaa youtubeen soimaan poju-poika saunoo ja laulaa mukana*
Ja muutes! Olin tänään Panfussa samaan aikaan kun Kamaria, mutta sen maja oli lukittu ja en päässyt puhumaan pingoolle siitä vaatteesta, kuten kerroin, joten Kamarian tapaaminen jäi! :p
Ja se asia oli että laittaisin kuvia, mutta nyt ei yhtäkkii voi liittää tähän yhtään mitään! Aik törkeetä... ;(
No ei mul sit ollu mitään muuta kun että äänestys parhaista maisemakuvista. Laitan ne sivupalkkiin jos pystyn. ---->>>>
-punni<33333333333

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

ilahtuisin, jos kommentoisit jotakin.