Sivut

tiistai 7. kesäkuuta 2011

Öh...?

No moro! ;)
Olen pahoillani, kun en ole kirjoittanut, on vain tuntunut että ei kiinnosta, meikä ei kirjota!
Joo, mä olen tämmöinen tyhmä, lihava finninaamainen tyttö, jota ei nykyään kiinnosta oikein mikään.
Mutta yritän kirjoittaa niin useasti kun kiinnostaa!
Noh, pakotinkin itseni nyt tähän, joten pakotan kirjoittamaan loppuun. :P
Kävin tapaamassa veljeäni perjantaista- lauantai iltaan (en kerro missä!) ja käytiin myös linnanmäellä, ravintolassa ja sain niin ison jätskin, etten melkein pystynyt syömään sitä!
Niin, funyp (siis just se mun veli) tulee sitten perjantaina käymään täällä, kotona. ;)
Kirjoitan varmasti tosi tylsästi, Nuppu_ ainakin kirjoittaisi kiinnostavammin... :(
Ja muutes! En voi kirjoittaa ollenkaan sitten, kun funyp on meillä, koska se aina kattoo kun mä kirjotan!
Se huomauttelee ärsyttävästi kaikista virheistä, joita sattuu tupsahtamaan. Dx
Ja sitten Panfun kuulumiset:
Pieni ja heikko pingviini-pokopets, Pingoo rantautuu Panfuun huomenna!
Hänelle täytyy viedä jotakin kylmää- mutta mitä?
No tietty J.......
Ainiin, no en kehtaa kertoa teille, muuten jännitys menee!
Ja YLLÄRI onkin, että Panfuun on myös tulossa uusia tasoja! Siis 51-60. ;)
Ehkä niistä tasoista tulee Lululle tyttöystäväksi wooby? Tai jotain vielä uudempaa...? :D
Mutta muistakaa kirjoittaa blogeihinne ahkerasti ja pyrkikää käyttämään pilkkuja, kysymys ja huutomerkkejä, pisteitä ja isoja alkukirjaimia!
Muuten voi tulla tämmöistä tekstiä, siis tämä on esimerkki:
moi mitä kuuluu olen iloinen arvaatteko mistä no siitä kun saan koiranpennun tässä kuva
Niin että.. sen lukeminen on kyllä kivaa, mutta vähän vaikeaa!
Tuo koiran kuva ei kyllä liity mitenkään mun elämään... 8O
Siis tarkoitan, etten ole ikinä kuullutkaan äidin suusta mitään siihen viittaavaa, että ikinä edes saisin hoitaa koiraa! D;
Kirjoitan ihan tylsästi... :/
Ääk! Kirjoitan tällä koneella! Mun olis pitänyt kirjottaa toisella koneella...!!!!
Äh, no ei se nyt haittaa.
Mulla on muutes joku ihme riita Pouffen kanssa, mulle tuli tosi paha mieli kun se ei edes moikannut mua perjantaina! ;'(
Yks mun toinen kamu kyllä tuli ja rutisti mut ihan littuun isolla halilla. ;)
Noh, nyt pitäisikin jo lopetella.
No moi!
Vaaleanpunaisin tassuin: Punni

3 kommenttia:

  1. Teps Punni.

    Hyvä, kun uskalsit purkaa suruasi minulle. Musta oli tosi surullista kuulla, mitä veljellesi oli tapahtunut, mutta taas ihana kuulla, että hän selviää siitä! :') Mua ei haittaa ollenkaan, vaikka tällaisia kommentteja laitettaisiin. Kiva vain kuulla, että on joku jolle on helppo puhua. <3 Voinko muuten julkaista sen kommentin? Haluatko, että julkaisisin sen? :) Mutta sittenpä...

    Sä kun pääsit sijoille blogini kisoissa, ajattelin tehdä vielä voittajahaastattelun jokaiselle pärjänneelle. Tässä ovat kysymykset, voisitko laittaa ne sitten vaikka blogini kommenttiin, jos olisi mahdollista. :))

    1. Mitä kautta päädyit aikanasi Panfuun?
    2. Osaatko sanoa, mistä keksit Pandallesi nimen?
    3. Kuinka usein Panfuilet, esim. kuinka paljon päivässä?
    4. Mikä on mielestäsi tylsin juttu Panfussa? Miksi?
    5. Kuinka pitkään aiot arviolta jatkaa Panfuilua?
    6. Kuinka paljon pidät Panfusta? (Numerot 1-10.)
    7. Minkälaiset kesäterveiset lähettäisit lukijoille?

    Eipäs tässä muuta, näkyillään Panfussa. <33

    ^Tillervo^

    VastaaPoista
  2. Kiitos Tille! Julkaise pois vain. :) Nyt mulla on taas parempi mieli, koska iskä on juuri hakemassa veljeäni sairaalasta pois. Ja mun toinenkin veli näyttäisi tulevan tänään kotiin!

    Laitan nuo kysymyksien vastaukset sulle!
    -punni

    VastaaPoista
  3. Ethän sää kirjota ollenkaan tylsästi :o Minä ainakin jaksoin lukea koko tekstin :D
    Kun tuossa tekstin alussa sanoit, että et jaksa kirjoittaa enään niin paljon, kai voisit edes julkaista ne kisan voittajat joku päivä? :)

    VastaaPoista

ilahtuisin, jos kommentoisit jotakin.