Sivut

tiistai 16. elokuuta 2011

♥ *hali*♥

Morooh kaikkii<<<333<333<3<3<3<33333333333!!!1!!

Joo, nyt se koulu on alkanu ja kaikki ihunat kamuseni owat taas tavattavissa♥
Olen jopa ihasstunnut♥♥♥♥
Eijei! Funyp älä lue! Ei saa lukee jos oot mun veli! xC
O.o

;))
Niin siis tämä tosiaan on postaus<3 Kirjoitin nyt vielä kun rakaastaan teitää niin MIELETTÖMÄSTI<3333333
Olen muuttunut vai? xD
Niin,, nooh.. pääsin neloselle :/
Huusin äiskälle että se ei sitte lue näitä enää! xC
Niin siis punnisennehan täällä on:333 Ruudun toisella puolen;)) Niin lähellä mutta niin kaukana...
Oon mennyt sekommaksi ja sekommaksi päivä päivältä... ja nyt oon niin hullu:33
IIK IIK IIK IIK
Liikassa oli NIIN hauskaa ku pitää heittää & pomputtaa sitä koripalloo ni yks kamu vaa nauro ja ku ope vihels pilliin ja piti heittää pallo ni se vaan jatko pomputtamista ja sit se vast tajus et piti heittää.. xDDD Se oli Kiwaaa ja sit yhet pojat vaan vaklaa meitä välkällä... Oh my god. On se niin hullu koulu Cx
Njoo jos oot joku niistä.. Kommaa:))))
Onpas MyÖhÄ jo :/
OwO
+_+
:G
<3
:)))
Niij siis ootte kaikki niin ♥♥♥♥♥
Ja en sitten oo mikään LIHAWA 3:
Mitäs toikin muuten tarkotti _-_
Pittää lopettaa w_w
Moipsulista kaikille & hywää yötä♥
(Juu juu juu iskä meen nukkuu xD)

Lowe & Lowe & Lowe,

;)) <333333

5 kommenttia:

  1. punni mä luulin et oot mua vanhenpui mut ootki mun pikkuveljen ikänen eli vuoden nuorempi........ Mä katsos oon vitosella ja mullakuin on blogi tosin huono sellainen :cry: No voisitko kuitenkin käydä kattomassa sitä sen osoite on http://jansku17npanfublogi-jansku.blogspot.com/ Laitoin tohon linkin toivottavasti toimii. Voisitko liittyä lukijaksenikin tai kommentoida


    -Jansku17 <3

    VastaaPoista
  2. Hei!
    Sait minulta Blog like Awarsin vai mikä se oli.
    Käy katsomassa säännöt ja kopsaamassa merkki omalle sivullesi.


    Mun blogin nimi on nykyään norasin ja tiiasin panfu blogi.

    Osoite kuitenkin sama

    VastaaPoista
  3. Sait Blogi like awarsin multa.
    Käy kopsaamassa mun blogista

    VastaaPoista
  4. Kääk! Blog like awardsinko? Voi ei kun en tiedä mikä se on ja mihin tapahtumaan se kuuluu ^^ xD *nolostuu* O.o No katson kuitenkin.. OwO

    VastaaPoista
  5. ootko loppannut ees XDsul oli loppaus teksti kyl mut tää teksti...

    VastaaPoista

ilahtuisin, jos kommentoisit jotakin.