Sivut

maanantai 8. elokuuta 2011

Ikäviä uutisia, joita kukaan ei varmaan lue..

No moi..
Tiedän, ettei kovin moni lue tätä...
Mä...

loppaan! Siis mä loppaan  mun blogin kirjottamisen.. :'( Tämä ei ole kivaa.. Pelaan nykyään olokossa kultajäsenenä ja en aio jatkaa näinä viikkoina, ehkä KUUKAUSINA panfuamista ja blogini kirjoittamista.
Äh,  pakko se kai on sanoa ääneen, että mä loppaan. En jaksaisi kirjoittaa paljoa.. Mutta kiitokset kaikille näistä ihanista hetkistä, joita olen viettänyt panfussa. Tunnen vain, että minusta ei voi ikinä tulla samanlaista kuin anskumuru oli, tai Tillervo on. Panfu on jo täynnä iloisia bloggailijoita ja kuuluisia pandoja. Minä aion olla sellainen jossain muualla, kun Panfussa en enää voi.
*itkee*
En kyllä lopeta blogiani kokonaan, se on rakkaita muistoja täynnä!

Sitten vielä kiitokset.

Kiitos,
Anskumuru, joka minut bloggaamaan innostikin,
Tillervo,  jolle uskouduin kun itketti ja hän auttoi,
Max ja Ella, jotka ovat kilttejä, huomaavaisia ja hauskoja,
BestJessica9, joka oli minulle kuin sisko,
Jenzka tai Ed tai mikä nyt oletkaan, sinä olit kamuni alusta lähtien,
pouffe, paras kaverini koskaan! Tunnettiin vauvasta asti.
Ja vielä MOSSSWUKKAISENI!! mosse7, sinua rakastin päivän olokossa, mutta sitten se lähti pois. Tämä on sitten kyllä salaisuus, mutta tykkään susta vieläkin, vaikka ootkin sen toisen kanssa... )';
No onhan niitä kamuja vielä paljon, paljon lisääkin...
Ja kiitos vielä LUKIJAT, jotka innostivat minua bloggaamaan lisää ja lisää!
Minulla on vielä paljon rakkaita kamuja, joita en nyt sori muista....
Kaikille jotka tiedän panfun tai blogin kautta, iso HURRAA huuto ja kiitos!!!
HURRAA!!+ Kiitos!!
  :')
Love & Peace for you,

<3333333333333333
Bye='(

15 kommenttia:

  1. Punni... Mä ainakin luin. Kaikki lopettavat joskus... Ja sua tulee ikävä ♥ :'(

    VastaaPoista
  2. IIIK MIKSI MIKSI!!!!! :´(

    Entäs mun kuva!!!! >:( :(

    BYEBYEBYEBYE PUNNI

    VastaaPoista
  3. eiiiii! punni blogis oli musta ihana! olit viimeinen kuka sai blogitikkarin! oikeesti älä loppaa!

    VastaaPoista
  4. Moi kaikki,
    loppaan, koska en jaksa enää kirjoittaa. en loppaa koko blogia, koska haluan säilyttää tätä blogia ja saatan joskus jatkaa bloggailuakin. En keksi aiheita, en keksi mitään mitä blogissa täytyisi olla. Lukijoista olinkin väärässä, koska kyllä te näytätte lukevan. Tilatut kuvat yritän tehdä loppuun nopeasti, aloitan vaikka nyt piirtämään. Luulen, että jatkan kirjoittamista joskus joulun maissa. <333

    -punni<3

    VastaaPoista
  5. Voi harmi, sun blogis on niin tosi kiva :( Toivon tosiaan että jatkat pian!

    VastaaPoista
  6. viuh kiitti punni
    toivottavasti kans jatkat...

    VastaaPoista
  7. Voi kun minulla on ihania ystäviä..<33

    VastaaPoista
  8. Toivottavasti jatkat vielä joskus bloggailemista :') Meillä kaikilla tulle sua tosi kovasti ikävä!

    VastaaPoista
  9. EHEEEHEEEEIIII!!! :(
    Yhyyyyy,alko itkettään kun luin. :(
    :(
    MIIIIIIIIKS?!
    :(
    Sä et käy ikinä MovieStarPlanetissakaa... :(

    I Miss U,punni...

    ♥: BestJessica9

    VastaaPoista
  10. Voi Punni,

    En tiedä luetko ees tätä, mutta: Älä loppaa, oot tosi hyvä piirtäjä, bloggaaja ym.

    ÄLÄ loppaa...

    Tassuttain,
    Ressu3 :'( *HALII!*

    VastaaPoista

ilahtuisin, jos kommentoisit jotakin.