Sivut

sunnuntai 2. lokakuuta 2011

Rakkaus...

...on mulle tärkeetä..
....en tiiä...
...mistä mä puhun...
.^.-<3
EII!! EN MÄ PYSTY PITÄÄ SITÄ MUN SISÄLLÄ!
Mä oon rakastunut...! En tajuu mikä täs on.. mutta....
<3333<3<3<33<3<3<3<3333333 ♥♥♥♥♥♥♥♥♥ Apuaa C:
Ok. Kerron.
Nykyään mä olen vain kuunnellut Nylon Beatin 'rakastuin mä luuseriin' musiikkia ja semmosta ihanaa söpöä.. oon ollu semmonen punastunut ja sellasta.. Tiiättekö.. oon ihastunut yhteen mun luokkalaiseen poikaan.. se ei varmasti oo muhun kun.. ei se varmasti oo! D':
Teitä ei kiinnosta... _-_
 Mua alkaa suututtaa aina kun se poika juttelee jonkun toisen tytön kanssa. se tuntuu kauheelta. Kerran aloin melkein itkemään.. :'o
Mutta kun se katsoo mua, ja alkaa jutella mun kaa esim. koulun tunnilla.. ♥♥♥ Oi se on niin ihanaa! Meen ihan hiljaseks ja punastun.. sellasta.. Ette tiiä miten ihana se on.. Ääks meen liiallisuuksiin!
Piirsin jonkun ihme kuvankin..

 Ette te ymmärrä miltä musta tuntuu.. :'(

Noh.. Lopetan jo. :C
Sydäntä särkevin tassuin..

14 kommenttia:

  1. Nii siis uskokaa pois tollasta se on! :'(

    VastaaPoista
  2. Mä kyllä tajuun sua, punninen ;) <3 Vaikka en tunne sitä poikaa... Ihan normaalia, kyllä sä pärjäät :)

    VastaaPoista
  3. siis loppasitko blogin kääks .surullista ja jos poikaystäväs vie sut uuteen elämään nii ok.

    VastaaPoista
  4. punniseni, niinhän se on, ihmeitä ei ala tapahtumaan ellei itse tee jotakin. ja mun mielestä sun kannattais odottaa et tuut vanhemmaks, koska en suosittele et nuorena alkaa seurustelee, sillä silloin on esimerkiksi vaikeampi kertoo vanhemmille, ja muille sukulaisille. Itse kannatan seurustelua silloin, kun tietää itse kokonaan, onko rakastunut/ihastunut ja uskaltaa edes kertoo siit vanhemmille.

    en nyt kiellä sua olla rakastunut tohon poikaan, mut jos sulta tuntuu pahalta jo se, et se puhuu jollekki toiselle tytölle, mun mielestä et oo rakastunu, vaan sulla on pakkomielle. Tää ei oo mitään "hyi sua" -tekstiä, vaan ihan true fakt, eli fakta.
    D:
    Eli, musiikki auttaa, mutta ei mieluiten mitään surullista.
    Mut jos oot oikeesti rakastunu siihen, mee sille kertoo, rohkeudella vaan, ja jos et uskalla, sä vaa myörit kokoajan pelossa. Usko pois, muistan viel ku kymmenenvuotiaana olin rakastunut yhteen poikaan, joka oli.. No, nykyään sitä vois kutsuu valehtelijaksi.
    Eli rakkaudessa mä kannatan sitä, et pitis olla fiksu.

    Ja mitä ikinä teetkin, älä koskaan anna pojan viedä sua. Särje sen sydän ennemmin kun se sun. Maailmassa on täynnä ihanii poikii, vaikka niitä onkin harvas. Jos haluut just ton, niin muista muut pojat.
    Tyttöpoveria, punni. ♥

    catri, joka toivottavasti osasi selittää >:D

    VastaaPoista
  5. Mörgish Punni!
    Muistatko vielä mut, Mollyn? Etkös yhessä vaiheessa lopannut? Mutta nyt olen alkanut lukea sun blogias taas uudelleen ;).
    Jaahas...Sä olet siis ihastunut :). Se on kivaa! Mutta usein se on just tollasta sydäntäsärkevää hirveätä painajaista :(. Mutta äläs pelkää, kaikki kääntyy vielä parhain päin Punniseni :)!

    VastaaPoista
  6. Tillervo: Kiitti, Tille :) Tuli paljon parempi mieli.. ^.^

    Cesilia: Poikaystävä? No, ei nyt ihan vielä.. :/

    KataOmg: Joo.. En nyt aatellu mitään 'seurustelua' haluisin vaan että sekin tykkäis musta! (=*.'=)/ Ja se on kyllä kiva poika.. se ei oo samanlainen kun muut. Se on sellanen että tytöistä se ei sano muuta ku korkeintaan 'tyttöbakteereja'. No, rakastuminen on sellasta! :D
    Ja ihan salassa kaikilta pojilta... ne on hölmöjä! :P
    Itse asiassa luulisin että se tietää jo sen mun 'pikku ihastumisen', kun yks mun kaveri innostu vähän liikaa ja tuli kai jo kertoneeks sille että mä tykkään siitä. Taitaa se jo muutenkin tietää....

    Molly: Muistanhan mä sut, Molly! Ja toivottavasti kääntyykin, ensi vuonna kouluun tulee samalle luokalle varmaan taas viel söpömpi poika, ja mä saan napattua mun ihastuksen itelleni! >w<

    huh.. Tulipa pikku ajassa monta kommaa!

    VastaaPoista
  7. PS. Eix ookki ihan kauhee kuva xD

    VastaaPoista
  8. MIUsta se kuva oli hieno...:)

    Kuten Kata sanoi, että musiikki auttaa niin kannattaa kuunnela Bumpy Ride. Se on ilonen ja sen mukaan alkaa aina tanssimaan :D

    Anna ajan kulua, koska liian aikiaisin ei kannata seurustella

    VastaaPoista
  9. RAKKAUS.. ♥ Pärjäile rakas! <33333

    VastaaPoista
  10. Juu.. ;)
    <33
    Apua näihin kommiin hukkuu! :'D
    Voii mä niin tykkään teistä kamut! C';
    ♥♥♥♥ <33333333
    (;

    VastaaPoista
  11. Punniliini! Sä sait multa haasteen. Käykurkkamassa mun blogissa.:)

    VastaaPoista
  12. joo vitsi vitsi!!!XD .Oikeaastaan ....!?No kuva on ainaski hieno

    VastaaPoista
  13. En oikein.. pidä siitä kun se puhuu yhdelle toiselle tytölle kun koulussa pulpetit siirrettiin niin että oon yhä sen pojan vieressä mutta se poika on mun bestiksen vieressä, se puhuu sen kaa kokoajan.. *.*

    Niin siis en mä ala itkee. :G

    VastaaPoista

ilahtuisin, jos kommentoisit jotakin.