Sivut

sunnuntai 16. lokakuuta 2011

Halloween tulee ;)

Niin, tuosta Tillen halloween ylis postauksesta tajusin, että kohtahan se Halloween jo on.. Munkin pitäisi muokata ulkoasua ja tehdä oikein pelottava yläkuva! Tästä tulee makeeta!
Se viime postaus.. mä menin ihan pökerryksiin koko pojasta ja elämästä tuli hirveetä. Nyt mä oon alkanu ajatella muitakin asioita ja oon ollu paljon paremmalla mielellä. Oikeestaan on ihan tyhmää että koko poika ees on. Välillä tuntuu ettei olis pitäny ihastua, sillä se ei enää puhu mulle. Ihan sama! Olkoon tyhmä **** ihan keskenään ja inhotkoon mua, mä yritän olla välittämästä koko pojasta. Pojat on tollasia. Pojat ei tajuu miltä tytöistä tuntuu.. Pojat ei tajuu meitä ollenkaan. Tyttöpoveria vaan!
Niin että en enää ajattele sitä poikaa, oon alkanu miettiä kaikkee muuta ja vaikka vielä hitusen tykkään siitä, tajusin että se ei ole semmonen kiva, se on luonteeltaan semmonen.. no en osaa selittää mutta kuitenkin. Ainot hyvä puoli siinä on että se on söpö. Mut en mä enää jaksa siitä jauhaa, on koulussa muitakin poikia. Vaikka en muista silleen tykkääkkään (paljoo), niin on ne pojat kuitenkin kivoja kavereina ja oikeesti, ne on mun kavereitakin!

Niin jatketaan kuulumisilla eikä välitetä siitä pojasta mitenkään.
Mun kaverin (pouffen) kissa on saanut pentujaa!! ihanaa! Ne on kuullemma toosi pikkuisia ja söpöjä.. Voi ja meen viel tänään kattoo niitä!

No, tässä oli tämä postaus tällä erää, kirjoitan taas mmyöhemmin!

Moikkaa!
Tassuittaiin:::

Niin.. Meen pouffen luo kohta. yritän tehdä halloween yliksen valmiiksi! Moikka! :))

2 kommenttia:

  1. Moi punni :) Sait minulta blog i like award merkin käy kurkkaamassa blogiani sieltä löydät ohjeet ja merkin!

    VastaaPoista

ilahtuisin, jos kommentoisit jotakin.