Sivut

keskiviikko 2. marraskuuta 2011

Palataan Panfuun!

Moiskuukkelis!
Haluun mun blogista panfu- tyylisen. Teen heti uuden yläkuvan ja vaihdan ulkoasua, sillä äskenhän tää blogi oli vaan mun irl-elämästä. Se on kyllä suoraan sanottuna JÄRJETÖNTÄ että blogin nimi on punnin panfu- seikkailut eikä blogi kerro mitään panfusta! Noniin. Aloitetaan. Uusia asuja on tullut, ja niitä saavat käyttää kaikki pandat. Nyt siis äkkiä ostamaan ne asut, mutta muistakaa ensin puhua Paulille. Hän on nähnyt kammottavia unia hirviöistä.... joten menkää ihmeessä katsomaan häntä! Voi voi, mitäköhän painajaisia tällä kertaa? Muutes, hyvää halloweenia, joka on kyllä täällä mun blogissa tosi myöhässä, sillä kun aloin kirjottaan halloweenpostausta, oli jo myöhä ja piti mennä nukkumaan... niin. (näette kai, että olen tosi iso lörpötteliä, sillä.. no antaa olla xD)
Eli siis lyhyesti: hyvää halloweenia, myöhässä.
Tämä oli nyt tämmöinen ilmoitus.. niin eli nähdään ja moikka!
Tass....
Unohdin! Tässä kuvia mun puuhista näinä kaikkina aikoina ;)











Yritin piirtää Michael Jacksonin pandana.. mutta ei siitä tullut mitään ;D


Loveee..... ♥♥♥
Noiin.. Moro! :)
Tassusin,

1 kommentti:

ilahtuisin, jos kommentoisit jotakin.