Sivut

keskiviikko 18. heinäkuuta 2012

HEII

oisko toka postaus tnää  ==D
nii en mä tiedä loppaanko bloggausta
tää jotenkii tuli vaan mukavammaks
jos vanhat kunnon panfun kamut bloggais nii olis mukavempi myäs
teen taas uuven yliksen =D
toi ylis jäi vähäsen oudoks o.o
Meidön pikkunen mansikkapelto siin kasvihuoneen vieres on täynnä mansikoita.. saatiin iso jätti jätti kupilline vaikka ei oo mansikoita paljoo ees pistetty kasvamaa
muutes mää löysin netistä pari AIVAN IHUNAA kuvaa..
todellasöpöjää<33<3<3
noo kattokaa kuvahakuun vaikka 'kawaii chibi' ni tiedätte mitä tarkotan ;))
mie oon piirtänyt koneella vähäsen. sain tehtyy yhen ihunan kuvan missä on joku manga tyyppi jolla onn... noo kattokaa ite :)
En tiiä teistä mut musta se on ihan nätti
On moni kyllä kehunu tätä ja muita mun piirtämii ;) kiitus kiitus kiitus teillö kamuset
Pitää viel parantaa taitoja mutta kyllä tää riittää mulle :)
ooon mä muutakin piirtäny mut en luultavasti enöö jaksa heti alkaa ettii.. katon viel onko muuta :)
No tollanen kauhia xD mut on se söpö kun sillon toi kuono & suu tollei & hiukset.. on se ihn kiva :))
aattelin siitä ihmisen ja panfu-pandan yhdistelmää esim. ylikseks, mut korvat unohtu eikä tosta muutenkaa olis riittäny ylikseks :D
Katotaan vielö
 Nätti tostakin tuli :) ja nami ihunan värinen ;D <33
teen nykyää tollasen punnin mun piirrustuksiin yleensä sen hahmon päähän :D
okeii
noo nyt riittää kirjottelut jaa ny lähen menee täältä gosuun sanotte mitä sanotte
ja jos luet pistä kommaa mitä pidit :---)
möröööö <33
JA HEI PSST KUVATILAUKSII SAA LÄHETTÄÄ TOLLE MUN SIVULLE MIKÄ SE NYT OLIKAAN IHN SAMA NIIN NIITÄ SAA LÄHETTÄÄ KU NYT TEEN NE HUOLELLA NE TILAUKSET KULTAMURUT TILATKAA JTN KUVIA :)))

mörö =D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

ilahtuisin, jos kommentoisit jotakin.