Sivut

tiistai 25. syyskuuta 2012

taas ^.^

Moij!
mitess menee teillä? Vai onko lukijoita? Ihansama laittakaa kommenttia kuitenkin, muttaa siis en oo taaskaan tajunnu kirjottaa mtn tänne, mut huomasin, että panfun merirosvosaari on muuttunu! Ikävällä tavalla! Nimittäi saarel oli ennen semmonen kiva musa jota tykkäsin kuunnella :D:D:D Nii että ennen siinoli semmonen ''ti, tididididi, ti, tiddidididi''(en oo hyvä selittää:D), musiikki, mut nyt siinon rantamusiikki, hölmöä kun se vaihtui. :'/
en oo kyl enää pelannu panfua, koska oon panfulle vihanen siitä etten kerenny ostaa niitä torahampaita ennenku ne meni pois kuvastosta D: Äh ärsyttää ku tykkään niistä nii paljon, ku veljen hahmol on ne >:c En kyllä oo muutenkaa pelannu panfuu ku se on aika lapsellinen :D Minä tuhma taas.
Mutta tosiaan tiedättekö ne Pullip nuket? oon nyt niihin ihan hulluna jajaja aion ostaa Prunellan jos löytäsin sen jstain nettikaupasta jaja ostan sille sitten lisää hiuksia ja kavereita ja poikaystävän ja kaikkee :D;D Mutta plääplää miepä oonkin höpötelly on mulla siinä pitkä romaani ja niin ja plää plää Taas muute me mennään mun veljen luo torstaina ja ollaan yks yö, mie oon koulusta pois siks perjantai ja torstai xd hahah en joudu homehtuu koulus, ja se mun isoveli tosiaan osti yöllä wowin sen uuden jutun niinse pelaa nyt mutta, oon piirtäny taas jaja tämmöstä;) Tykkään piirtää hirviästi joten oon piirtänyt taas :D Otin myäs 5streetissä vähän ruutukaappauksia ja semmosia, joten täs tulee kuvia;)

Joo haaveilin taas vähän 5street koleista mutta joo toivon niitä joululahjaks kun äiti ei suostu ostaa niit:D

Joo ja taas sama juttu mut nyt eri vaatteet voi <3 se on niin kaunis <3

Heheh piirtelin vähän koneella :D Joo oli hauskaa, ja nimi on tyttö ja kesämekko

Joojoo mie piirsin taas laivatytön ja unohdin laittaa työn nimen ja miehän oon gosussa kanifani28 :D:D

Joo puin rorin gosussa huvikseen :D:D

Haaveilua taas :D:D

haaveilua :D

johan sanoin, että HAAVEILUA :D:D

Muoksin vähän mun gosumallin kuvaa :D:D

Joo siinä vähän :D:D Joo joo nyt meen johonkii moro möröt :)

tasssuittain punni :--)

1 kommentti:

  1. Sori punni! Anteeks pyytöni sun IRL-blogissa multa!

    cookiegirlinnuket.blogspot.com

    VastaaPoista

ilahtuisin, jos kommentoisit jotakin.