Sivut

sunnuntai 1. toukokuuta 2011

Vappu hyppäsi päällemme

Heippa kaikille pikku karvapalloille,
Nyt onkin sitten joulu... ...eikun vappu!
Eilen Lulu hyppäsi mun päälle, mä kaaduin ja se huusi täysiä mun korvaan: VAPPUASETELMA!!!!
Mä: Häh!?
Sitten lulu vaan: Tule, pitää tehdä vappukuva!
Sitten liimattiin ja koristeltiin, kerättiin kukkia ja etsittiin hyvä tausta, tussitettiin kirjoitus ja tällainen siitä tulikin:
Heippa Punni, mä.... ...MITÄ?!
Sydämmiä? Mä halusin siihen pääkallo-kuvioita!
Ei, ei... ..miksi, miksi minä menin tanssiharkkoihin ja jätin sut tekemään tota kuvaa...
Niin, kattokaas Lulu on tanssiharkoissa, eikös ole söpöä!
Nyt mä tiedän miks sä halusit kerätä niitä kukkia...
Eikö toi ''söpö'' hattusi riittänytkään?
No, kuitenkin, mäpä nyt kerronkin tosi kivan jutun.

Mä pääsin ekaksi eilen Cloud number ninessä!
Sitten mä sain vielä paremmankin tuloksen, se oli joku 4020...
Huhtikuun bloggarithan olivat kai jo selvät?
Nooh.. tässä tulee:
lili100 ja pikkusiili10
iigor
Xalia!
Eipä mulla muuta. Heippa vain!
Lulu&Punni
(Panfussa on tapahtunut huimasti, mutta emme tahdo kertoa mitään, sillä sellaista on tylsä lukea.
Hyvää vappua kaikille!)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

ilahtuisin, jos kommentoisit jotakin.