Sivut

keskiviikko 25. toukokuuta 2011

Lulun muki-show

No moro! ;]
Parasta perjantaita! Koulussani on tänään kevätjuhla. ;)
Mutta nyt oikeaan aiheeseen, elikkäs...
Mun kaveri sanoi koulussa, että kun se oli hakenut sen woobyn tarhasta, Lulu oli esittänyt jotain mukishowta...
Näytän sen kuvan, jonka mun kamu oli ottanut, se anto sen mulle:

Oho, väärä kuva! Dx
Nyt tulee oikea kuva...
Lulu kuulemma tipahti kahvikuppiin kun kiusasi jotain Tiinaa. :D
Toi aijempi kuva muuten... kröhöm...  :o Ei esitä mua... :x
Kylläpäs! Mä otin sen kun sä nukuit! Siinä lukee myöskin Punni 9 v. :D
Turha yrittää.
 En ole enää 9 v! Mä olen kymmenen. ;)
Muutes, miten tänne blogiin saa niitä hymiöitä?
Haluaisin kokeilla. :)
Mutta mun pitää nyt mennä, Lulu jyrsii mun tyynyä. Moikka!
Vaaleanpunaisin tassuin: Punni
Ja karvaisin tassusin: (tyynyä jyrsivä) Lulu

1 kommentti:

  1. siis tarkoitan sellaisia kuvahymiöitä, joita pystyy tekeen Ellan ja Maxin blogissa, niinkuin vaikka: :mrgreen: on.

    VastaaPoista

ilahtuisin, jos kommentoisit jotakin.