Sivut

sunnuntai 29. toukokuuta 2011

Tuntuu että olen maailman onnellisin ihminen+kilpailu tänään tai huomenna!

Hei kaikille... mulla on jotenkin tosi arka olo. Tiedättekö miksi? No pääsin KUUKAUDEN BLOGGARIKSI!
Ja myös, mun paras kaveri tulee nyt meille! No älkää nyt ymmärtäkö väärin, en tahdo olla mitenkään ylpeä. :)
Onnittelut myös Vaniljalle ja Koala2000:lle!
Se oli aika hauska, kun mun koneessa on just nyt jotain vikaa Panfun sivulla, niin mun nimi näky just viimesenä. Katsoin alaspäin: Koala2000, Vanilja....
Punni!
*kauhea huudahdus ja itkuun purskahtaminen*
''Iiiiiiiik!!!! Äitii!!!!''
No, mutta tämä nyt oli tämmöinen mini-kiljumispostaus *hihittää* ja nyt vielä tärkeä tiedoitus:
Kilpailu tulee tänään (jos ehdin), tai huomenna!
Vaaleanpunaisin tassuin: Punni

9 kommenttia:

  1. Onnea tuoreelle kuukuden bloggarille

    VastaaPoista
  2. Ihan himotsiittisesti onnea punni! ;)

    VastaaPoista
  3. "Tuntuu että olen maailman onnellisin ihminen" Punni,oot ollu paljon enemmän suosiossa kun mä,ja oot "maailman onnellisin",niinku tossa tekstissäkin lukee. Mutta,kuule,sun elämä on ehkä vähän helpompaa. Mulla on veli,jolla on synnynnäinen sairaus,mun naapurin koira on kuollu ja se oli ihana, ja mun eno on kuollu. TÄNÄ VUONNA!!! Siis mieti nyt,mitä kaikkee mä oon menettäny. Multa on varastettuki tavaroita. Niin sun kannattaa miettiä miltä muista tuntuu,koska mullakin on ollu monta menetystä,ja niitä on ollu varmaa enemmän kun sulla. Ja kaiken lisäks mun äidillä on sydänoireita. Mieti,MUN ÄIDILLÄ!!!! Eli sun kannattaa miettiä,et muilla on paljon kauheempi elämä,ja toi teksti ei oo niille mikään kova ilo,niiku ei mullekkaa.

    Surullisin ja pettynein tassuin,BJ

    VastaaPoista
  4. Kiitos maski, kiitos Tille, ja BJ, en oikein tajunnut.. en tahtonut kirjoittaa ilkeästi, mutta jos se loukkasi sinua, olen pahoillani. Rakastan teitä kaikkia sydämmestäni ja en tahdo että kirjoitukseni loukkaa teitä. Anteeksi kovasti, Bj. ;') Ikävää jos sinulla on kauhea elämä, mutta minä en siihen voi vaikuttaa. Minäkin olisin kyllä aika murtunut, jos minun asiani olisivat noin.
    -punni

    VastaaPoista
  5. Punni,hyvä,asioita ei voi muuttaa. Kaikki asiat jotka tekee,ei muutu koskaan ennalleen. Elämässä ei voi antaa anteeksi,kun on tehnyt jo jotain joka loukkasi toisen tunteita. Ja tarkoitin lyhyesti sanoen,että elämäni on täysin surkea. Ei oo mitää kehuttavaa. Asioita ei voi muuttaa,siksi kannattaa miettiä,mitä tekee,ennenkuin tekee sen. Hyvästi,punni. Toivottavasti en löydä muita tällaisia blogitekstejä,jotka murskaa sydämeni tuhansiksi sirpaleiksi.

    <3llä: BJ ;´(

    VastaaPoista
  6. No, kerran en asioita voi muuttaa, olen kuitenkin pyytänyt anteeksi. Olit ja olet yhä ihanin tuntemani panda, mutta jos et enää halua olla ystäväni, sinähän sen päätät. Hyvästi. Minulle tulee ikävä sinua!
    -punni ;'(

    VastaaPoista
  7. No,ei se sinun vikasi ole... No,tämän kerran saat anteeksi,mutta tämä on viimeinen varoitus. Jos olet kuukauden bloggari,sano vaan täälä blogissa että "Kesäkuun bloggarit: plaa,plaa ja punni.",niin kellekkään ei tule paha mieli. Mutta jos vielä sanot samanlailla,niin en enää ole ystäväsi. Mutta, "so many tears what have fallen.",eli jos et osannut suomentaa,niin se tarkottaa "niin monta kyyneltä on tippunut.". Mutta muista, - et haluaisi elää elämääni.

    Love: BJ <3

    VastaaPoista
  8. No ollaanhan me ystäviä ikuisesti? (';
    Sori, mua alkaa itkettää...
    -punni

    VastaaPoista

ilahtuisin, jos kommentoisit jotakin.