Sivut

perjantai 25. helmikuuta 2011

Kuvasatoa- -Kulttiksesta!!! :D

Jee, jee! Tänään on/oli kultapandapäivä! (sormessa on laastari, en pysty oikein kirjoittamaan..) :P
Tässä tulee kuvia:::::

Mahtavasti mustaa!

Mä, pukeuduin tyylikkäästi.. BD

Taiteilija!!!

Hip Hoppari!

Punni vain.. ;)

Koristelin vähäsen mun majaa.. :D

Pelkkää punaista! :P

Vain vihreää!

Kaikki keltaista!!

Suuresti sinistä!

Tämä uusi maja..

Uusi maja taaaaaas kerran.. :P


Pinkki on paras!

Olin kaupungissa ja puhuin muiden kanssa. 

Taas kaupungissa..

Punni, minä.

Taas Hip Hoppari!

Olin kamuni Pouffen pandalla Panfussa. (tiedän hänen salasanansa ja saan pelata sen pandalla)
Jeee! Nyt on kaikki kuvat näytetty ja kirjoitettu. (katsotteko muutes Putousta-? Kumpi on parempi: Munamies vai Timo Harjakainen?)
Psssssst!! En ehkä ole maanantaina panfussa, koska menen veljeni luokse toiseen kaupunkiin ja olen siellä ainakin yhden yön. Pääsen kyllä Panfuun varmaankin illalla koska veljellä on oma kone. :)
Vaaleanpunaisin tassuin: Punni

2 kommenttia:

  1. Mä katon Putousta, ja en oikeen tiiä lempparista. Ekana Munis oli ihana ja söpö, mutta en mä tiedä enää... Mr. Mallorca oli ihan hyvä myös, ja sen olis pitäny päästä finaaliin... Mut katotaas, mitä tänään finaalissa tapahtuu... Munamiehellä on kyllä niin suuri suosio, että uskon, että se voittaa. Mut outoo, jos se voittais kahteen kertaan putkeen! (Siis Aku Hirviniemi)
    T: Heppis

    VastaaPoista
  2. joo munamies on paras nauroin ihan varmaa puol tuntii kun näin sen ekaa kertaa!!! :D

    VastaaPoista

ilahtuisin, jos kommentoisit jotakin.