Sivut

tiistai 22. helmikuuta 2011

Luluu..

Moi kaikki! Lulu ei ole yhtään aktiivisempi. Hän vain kököttää majassani ja anoo syötävää, mutta ei tule syömään kun minä kutsun.
Senkin pikku ilkimys!

Ei vaan sinä!
Se aikaisempi kuva oli totta! Ihan totta!
Eikä ollut! se oli vaan sun keksimä taru!
(häipyy vihaisesti)
Huh, Punni on kauhea.
Muutes! Jos haluatte tavata minut ja Punnin Panfussa, se käy päinsä!  
Ensi viikolla mä ja Punni ollaan Panfussa melkein koko ajan, sillä on Punni-Lulu viikko! 
Mä olen Panfussa:  Siinä kun koulu loppuu-kun Panfussa menee puhumis-aika pois.
Ja mä: Samaan aikaan Punnin kanssa! 
Vaaleanpunaisin tassuin: Punni
Ja karvatassuin: Lulu

  

2 kommenttia:

  1. Jeee!!! Sit voin pyytää teitä kavereiks!! Jeee!! Hauska keksintö:Punni ja Lulu viikko!:D

    VastaaPoista
  2. Ohhoh, unohdimme sanoa, että olemme yleensä kaupungissa tai jädebaarissa. Joskus vesiputouksen takana, tai maauimalassa. Kiva jos tavataan, Punni&Lulu.

    VastaaPoista

ilahtuisin, jos kommentoisit jotakin.