Sivut

perjantai 11. helmikuuta 2011

PANFUN 1 V ONNITTELUT!! ♥

Panfu täyttää tänään jo 1 vuotta! Onneaa!!
☺Onnea panfu!
 Panfu on ihan par.... WHAT!!?  Mitä sä täällä??? :o
(juosta vipeltää pois vihainen ilme kasvoillaan) ..... XD
Höh, meillähän oli riita. 
Noh, mä laulan sitten itse: Paaljoon ooonneeeeaaaaa vaaaaaaan, paaljon oonneeeaa vaaaaaan, paaljon onneeeaaa panf.......
(RYSKIS)!♫ Sä lähdit pois, mä lähden pois! lalalallaa laaaa!!♫
 Ääh, Lulu kuuntelee vain uutta lempilaulajansa levyä.. ;)
♫  Mä inhoan sua, sä olet mulle pelkkä vaiva!! lalallallaalalalaalalla, lalallallaa lala lallallaaa!!!♫
Voi -piiiip-! (irvistää ilkeästi)
Hihhii! MUHAHAHAA!!!!! HAHHAA!
:( En voi satuttaa häntä, sillä sain panfussa varoituksen kun aloin hakata häntä.. :P 
(mä oon semmonen joka suuttuu helposti)
Älä nyt Lulu ala kiroilemaan! 
Vaaleanpunaisin tassuin: Punni ♥
Ja karvaisin tassuin: Lulu ☺
(Paljon onnea vaan, paljon onnea vaan, paljon onnea Panfu, paljon onnea vaan!)  
(Jos ette tiedä kuka Lulu on, niin katsokaa tuolta sivusta. --->)
  

4 kommenttia:

  1. MOI! Vihdoin keräsin kaiken voimani, ja jaksoin tulla tänne lukemaan tätä blogia xD nWn

    *selaa... selee* OOV! Toi alhaalla oleva kuva on niin kaunis! kumpa osaisn piirtää yhtä hyvin!!

    T: Jenzka!

    VastaaPoista
  2. Sul on siide blogi punni! Ps: oon nyt sun blogin lukija!

    VastaaPoista
  3. Joo moikka!En oo enne käyny sun blogis.Sää kommasit et ,miten saa niit kaloi,mun blogin siin yhes postauksen kommentissa lukee se ohje.

    VastaaPoista
  4. Joo, sorry Sara, opin justiin Anskulta miten niitä laitetaan.. ;D

    VastaaPoista

ilahtuisin, jos kommentoisit jotakin.