Sivut

torstai 17. helmikuuta 2011

Lulu, Ääh!

Moikka, Lulu oli eilen tosi inhottava!
Enkä!
Valehtelija!
Kattokaa mitä Punni teki! ehdin just ottaa kuvan ennen kuin kamera tippui!

   Muutkin ihmetteli.... ja paheksui.... kun mä... tota.. :P ÄÄ! En mä oo tehny tota!
Älä valehtele!! Ilkimys! :(
Hei en oikeesti tehny noin, sä muokkasit tota kuvaa!
Turha  valehdella Punni, mä tiedän kyllä ja lukijat uskoo mua!
Painu takasin sinne Amerikkaan! Tää on mun blogi.
Vai niin. Kiitti vain tuostakin, sanonkin heti että: taidan mennäkkin. :`(
Plöö, mee vaan takas, mä oon täällä yksin! 
Karvaisin tassuin:Lulu ;`(
Ja vaaleanpunaisin tassuin: Minä- Punni ☺
(Ei kai Lulu oikeasti lähde?)

(Kyllä vaan!!!!!!!!!!!!!!!!!!)     

4 kommenttia:

  1. Voi Lulu, eiiiiiiii!!!!!!!!!!!!!!!Älä lähde Lulu!!!!!!!!!!!!!!!

    VastaaPoista
  2. Kiva kun on innokkaita lukijoita,ilman teitä ei blogiani enää olisi! Yritän puhua Lululle vielä, kyllä se ymmärtää. Kiitos kun kommentoit Molly, ihanaa kun on jo 14 lukijaa! (en olisi uskonut että saan edes 10)

    VastaaPoista
  3. Heippa lulu! (ihmeen pahis.. ei jaksa ees innostuu sun blogin voitosta xD olen siis AIKA laiska xD)

    VastaaPoista
  4. Hä,? Mitä sä tarkotat tolla: ei jaksa ees innostuu sun blogin voitosta :Hä? Öö, sori jos kirjotit väärin tai jotakin.. ;) SORI! Toi komma oli varmaan Lululle! :D

    VastaaPoista

ilahtuisin, jos kommentoisit jotakin.