Sivut

tiistai 15. helmikuuta 2011

ystävänpäivätoheloinnit

Moi kaikki, Punni on vessassa joten päätin tulla kirjoittamaan.
Mulle ja Punnille sattui pieni juttu eilen, ehkä pitäisi selittää teille..
Olin juuri yllättänyt Punnin kivalla suklaarasialla ja uudella pyyhkeellä, mentiin just maauimalaan uimaan.
Kun me sitten oltiin siellä, päätin tehdä Punnille yhden jekun.
Punni seisoi siinä uimalan altaan edessä, kun mä vahingossa tönäsin sitä ja sitten se lensi selälleen veteen.
Kun Punni nousi, hän oli likomärkä! 

Voi ei, mitä mä teen!? Punni oli ihan raivoissaan, mutta pääsin karkuun viime tipalla.
(suihhhh)
Oi ei, Punni veti vessan, mitä mä teen, mitä mä teen! 
Mitäs sä täällä.....
IIIK! IIK! (juoksee pois)
Mikäs hänelle tuli?
Vaaleanpunaisin tassuin: Punni
Ja karvaisin tassuin: Lulu (joka meni jo)
Psst! Mun huuli on nyt parantunut, kun Ninni hoiti minua!   

2 kommenttia:

  1. Aika kiva. Muuten,pyydä mua jooko kamuks panfussa. Tuu jooko huomenna panfuun lentokoneelle klo 17,nii pyydän sua jooko kamuks? T: pauliina13. P.S. Miten voi tehdä oman blogin? Kerro kiitos mulle!

    VastaaPoista

ilahtuisin, jos kommentoisit jotakin.