Sivut

maanantai 28. helmikuuta 2011

Suru-uutisia.. :( + Kuvasatoa!

 Moikkelis-koikkelis panda-pienokaiseni!

-Voih, en haluaisi sanoa tätä mutta Tippa, aikoo lähteä!
-Tippa sanoi että se ei voi jäädä, jos en ruoki enkä hoivaa sitä ja minähän en pysty..
Sillä ''vain kultapandat'' voivat hoitaa sellaisia Woobyja, jotka on saatu tasosta, tai kultapaketin ostosta.. :(
Tippa, tahtoisin että sanoisit jotain, vaikka jäähyväiset...
Joo, se on totta että minun täytyy lähteä, sillä eihän Punni ole saamassakaan kultapakettia, enkä minä kestä pitkään!
Tahtoisin sanoa kiitokset erityisesti Punnille ja Lululle. Punni on minun ainainen huoltajani, enkä unohda häntä ikinä. Lulu, on taas söpö pikku poju, joka keksii aina hassuja vitsejä ja auttaa kun on paha olo.
Seuraavaksi tahtoisin kiittää TEITÄ! Te, lukijat+muut, olette tämän blogin tärkeimmät henkilöt!
Olen tietääkseni kiittänyt teitä kaikkia jo, joten iso KIITOS!!!!
Voi, Tippa, olet niin ihana ja ''niisk'' söpö!
Tippa, voimmeko puhua kahdestaan..
Tietysti, Luluseni!
Ok, mä menen tonne nurkkaan.. ''Siirtää tietokonetta ja pöytää huoneen vasemmanpuoleiseen nurkkaan''
Tippa, no.. tota.. mä.....
Voi Lulu, minä tiedän että rakastat minua!!
Öööööööhhh........... ;I
Muiskis!
       Hahhaa!! Nyt esittelen teille kuvia, joita ''äsken'' otin::


Tätä kuvaa oli vaikea olla ottamatta! 







Sori! Liityin ''ilkeiden'' joukkoon..





Viimeiseksi Panfu jotenkin jumittui, joten lähdin pois.
Nonni! Nyt on bloggaukset tehty tältä päivältä. Huomenna otan lisää kuvia, jos pääsen koneelle. :)
Vaaleanpunaisin tassuin: Punni
Karvatassuin: Lulu
+ Sinisin ja söpöin tassuin: Tippa!!  
(En voi laittaa meistä kuvia!) 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

ilahtuisin, jos kommentoisit jotakin.