Sivut

torstai 24. maaliskuuta 2011

Eiijh, Ellu..

 Moikkelis-koikkelis pankkuli-pienet!
Voiih, nyt nolottaa! Ellu löysi kuvani! No okeiih, nyt mä näytän mitä tapahtu oikeesti:
Hihiih! Voi Ellua, senkin pikku typerys!

Moii Punni, oho! Mitä tuo pilalle mennyt kuva TUOSSA tekee!?
:D Sepä onkin pitkä tarina.
Luehan tuolta ylhäältä.
Ahaa, juu nyt ymmärrän.
   .... :D Noniin, nyt kun asia on selvitetty, kerron kuvakilpailun voittajan:
Äänestyss!
Äänestäkää tuolta sivusta---->
:)))))))))))
Vaaleanpunaisin tassuin: Punni
ja karvatassuin: Lulu

(Älä pelleile, Lulu!) :D
(Hööh, okkeii..)
 

8 kommenttia:

  1. Oottakaah, en vielä sittekkää laita niit kuvii äänestykseen!

    VastaaPoista
  2. Moi,Punni! Mun blogii on tullu kans kuvakisa,ja aiheena on "Minä ja Panfu-Lemmikkini". Käy kattomassa. Voittaja saa haastattelun+kuvan.

    VastaaPoista
  3. Juuh, mä osallistuin siihen just ennen kun menin käymään kaupassa! :D Kuvan lähetin jo.

    VastaaPoista
  4. Öööööh....Punni,Se kuva ei näkynyt mun saapuneissa viesteissä. :O Sä varmaan lähetit sen väärään sähköpostiosotteeseen... No,Lähetä se osotteeseen:
    bestjessica9-kilpailuja-kuvia@hotmail.com

    Tassuittain,BestJessica9 (Sano vaa BJ)

    VastaaPoista
  5. Ohh, lähetin sen kyllä siihen.. noh, laitan sen uusiks! ;)

    VastaaPoista
  6. Voiiih! Kirjoitit sen blogiisi näin: bestjessica9-kuvia-kilpailuja@hotmail.com
    !!!!!!!!!!

    VastaaPoista
  7. No nyt se on varmaan siellä! :D

    VastaaPoista
  8. Juuh,se tuli sinne. Hih. Aika hauska muute :D Lulu vaa rokkaa tos.... XD

    VastaaPoista

ilahtuisin, jos kommentoisit jotakin.