Sivut

tiistai 15. maaliskuuta 2011

Englannin koe, tulokset täällä!

-Moikkelis-koikkelis pankkuli-pikkuli pörröpäiseni!!!
-Mitä sä huudat, Punni? :O
- No tässä vastaus!
-Oi, sait sen kokeen jo, näytä! 
-Ei vielä Luluseni, kerron ensin muille!
Katsokaa ja ihailkaa:
Klikatkaa niin näette paremmin.

Höh! Kato nyt mun matikankoetta:
Hihhii! Taisit unohtaa ''pari'' juttua.
Äläs irvaile, minä olen vasta 10 v.
Minäpä olen 9, ettäs tiedät!
...
...
...
...
Vaaleanpunaisin tassuin: Punni
Ja karvatassuin: Lulu
(Tuleekohan perjantaiksi kulttispäivä?)       

2 kommenttia:

  1. Moi,Punni! Mun kaveri (pauliina13) haluis tietää miten saa Woobyn. Joten kysymys kuuluu: Miten panfussa saa Woobyn? :)

    Ja muuten,miten sait ton koiran ja hamsterin?? Ne on tosi siistei!!!

    VastaaPoista
  2. Lulun sain, kun kutsuin kamujani Panfuun. Me sitten tutustuttiin ja nyt ollaan jo frendei.

    Pupen ja hamsun sain kun menin tietylle sivulle, kopioin koodit ja laitoin sitten ne blogiini.
    Koneessani on kai jotain vialla, en pysty tekeen ''aata, jossa on pisteet'' se tekee vain: '
    ....

    VastaaPoista

ilahtuisin, jos kommentoisit jotakin.