Sivut

keskiviikko 30. maaliskuuta 2011

Isot bileet!

Moikkelis-koikkelis pankkuli-pienet!
Mulla on ihan kauhea stressi, tiedättekö miksi?
Noh, onko aavistustakaan?
Mikäköhän mulla voisi olla?
Mikä mulla on? =)
Okkei, jos sä et halua sanoa,Punni, niin mä kysyn sitten teiltä! Mikä Punnilla on?
Mä pidän tiistaina tai keskiviikkona bileet sen kunniaksi, mun majassa tietenkin.
Hmm...
Te ette varmaan ikinä arvaa! ;)
No ei tosiaan.
Niin, eli tiistaina ne juhlat varmaan on, koska keskiviikko on täyttä hulinaa. :)
Eli siis Pandamoniumiin tiistaina klo........ Ööh.. No kerron sitten myöhemmin. (aika ei ole vielä tiedossa)  
Muutes, huhtikuun ensimmäinen päivä on jo perjantaina! Vaikka pääsiäinen on vasta 24.4....
Vaaleanpunaisin tassuin: Punni
Ja karvaisin tassuin: Lulu

 
Ohhoh, meni just toisin päin!

2 kommenttia:

ilahtuisin, jos kommentoisit jotakin.