Sivut

perjantai 11. maaliskuuta 2011

Piirustuksia..

Moi kaikki! Ööö, ei teitä varmaan kiinnosta, mutta kuitenkin, piirtelin taas kuvia.
Tässä tulee!
Äsken hätäisesti piirretty.
Tämän kuvan laitoin Tillervon omakuva kisaan.
Minä, Lulu,Tippa ja... Öö.. En tiedä kuka tuo on!
Meinasin laittaa tämän Vaavin kisaan, mutta en muistanut..
 Emme ole kirjoittaneet yhtään pitkään aikaan, joten nyt kirjoitamme ainakin. :P
Se sinun englannin kokeesi taisi mennä aika hyvin, vai mitä?
Nooh, Lulu. En minä tietenkään vielä tiedä, mutta luulen että se meni ainakin kasin puolelle...
Kymppi, kymppi, kymppi!
Eii, en tiedä.
Plääh, luulin että sait sen kokeen jo kotiin.
Mä menenkin tästä sitten kuuntelemaan musaa. Moiiiiiii!
(Hyppää pöydältä ja huutaa ''Auts!'')
Lulu, varohan vähäsen!
Joo, joo Punni...
Pääsiäinen ja kevät tulee piakkoin, mitäs teillä tehdään pääsiäisenä??
   Minun kotonani syödään ensin suklaamunia ja sitten mennään tekemään arkihommia, esimerkiksi siivoamaan tai löhöilemään sohvalle. XD
Mutta, nyt pitääkin jo sanoa: MOII!!!!!!!! 
Vaaleanpunaisin tassuin: Punni  
Ja karvatassuin: Lulu 
  
    

5 kommenttia:

  1. Piirrätkö noi kuvat Sumolla, vai? :)

    VastaaPoista
  2. Hienoi kuvii!!!!! <3 Oikeesti ihan sika hienoi!!!!!

    VastaaPoista
  3. Ja muuten,lue säkin mun blogii. Se ois kivaa.

    VastaaPoista
  4. Siis,miten sä osaat piirtää tietokoneella noin hyvin????????????

    VastaaPoista
  5. Heppatytsy2: Ööh.. Piirrän ne Paint.NET: illä..
    MopsiMarQQu: Juu, olen lukijasi.
    Sara: Olen piirtänyt tietokoneella niin monta vuotta, että olen oppinut paljon uutta. :)

    VastaaPoista

ilahtuisin, jos kommentoisit jotakin.