Sivut

torstai 31. maaliskuuta 2011

Kilpailun voittaja+muuta kivaa

Moikkelis!
Nonnih, nyt mä tietty kerron miksi olen niin innoissani.
Keskiviikkona on mun synttärit!
Jippiih! Täytän 10 ja olen ihan pelästynyt.
Nooh.. Blogini pääsi suosituslistaan, mutta tiedättehän te, joten en tahdo jauhaa siitä teille enempää. :)
Eihän se edes ole hauskaa luettavaa!
Kilpailuun oli totta vie vaikea osallistua, joten en järkkää enää paljoakaan sellaisia kilpailuja. Kuvakilpailuja kyllä järjestän, mutta en tuollaisia, joissa pitää lähettää kuva juuri sähköpostiin, koska jotkut eivät osaa lähettää kuvia. :)
Kilpailun siis voitti.. Tättärärää, tärätätää: Tillervo!
Sori kauheasti, Heppa. Sunkin kuva oli tosi kiva, mutta kun laitoin nämä nyt äänestykseen niin en itse sitä päättänyt.
Ihanaa kun Japanin ihmisiä autetaan! He tosiaan varmasti ilahtuvat kovasti, kun saavat apua. Me tänään Pouffen kanssa mietittiin, miten kauheaa on jos menettää vaikka oman äitinsä.. :`(
Nyt mun kyllä on pakko lopettaa, koska äiskä on jauhanut jo monta tuntia, että pitää mennä nukkumaan.
Vaaleanpunaisin tassuin: Punni
 

2 kommenttia:

ilahtuisin, jos kommentoisit jotakin.