Sivut

lauantai 5. maaliskuuta 2011

Yeah!

Heippa!!!!!! Tämä on ihana ilta, sain yhden pelin toimimaan ja nyt olenkin yhtäkkiä siinä täysjäsen! Kuuntelen just yhtä ihanaa musaa, mikäs muuten on teidän lempibändinne/laulajanne/lempi musiikkinne? Mun lemppari on ehkää..... No Antti Tuisku on tosi hyvä. :D Jotkut tekee ihan parhaita pilavideoita youtubeen, mutta aika monissa kiroillaan.. XD Muutes, kesäkisassa ei ole vielä montaakaan osallistujaa, tällä hetkellä tiedossa olevia on 2. Eli Tillervo ja Heppatytsy2! Muistakaa hei että  peli ei vielä ole menetetty!  Voitte osallistua 20.3.2011. saakka.
Ohjeet on tuolla ihan alhaalla....... Tässä on esimerkki, minkälainen kuva voi vaikkapa olla.

Eli kevääseen liittyvä kuva, jossa pitää esiintyä panda ja siihen pitää kirjoittaa oma nimi, :)
Vaaleanpunaisin tassuin: Punni
 

9 kommenttia:

  1. Ihana kuva! Ja yläkuva! ♥ Oot tosi hyvä piirtää, ottaen huomioon, et oot muistaakseni 9-vee.... :o Ihan varmana Tillervo voittaa, kun se on ihan ÄLYTTÖMÄN hyvä pirtää! ;D No ääh, mä oon tämmönen lörpöttelijä... -.-
    Ja Punni, älä välitä et se mun kuva oli ruma, koska meillä on sormihiiri....

    VastaaPoista
  2. Ja mun lempilaulajia on mm. Elastinen, Finntelligens sun muut räppärit. Tykkään myös Jenni Vartiaisesta...

    VastaaPoista
  3. Kiitos, kyllä olen 9..Täytän kyllä tänä vuonna kymmenen, kuukauden päästä. Vasta tajusin, kuinka moni bloggari on jotain 11-12v!
    En vielä tiedä kuka kuvakisan voittaa, voihan niitä osallistujia tulla vielä lisääkin!
    -Mä tykkään myös Jenni Vatiaisesta!

    VastaaPoista
  4. Huupsista, kirjoitin vahingossa Vatiaisesta, vaikka piti kirjoittaa Vartiaisesta! XDDDDD

    VastaaPoista
  5. Onhan niitä vanhempiakin, kuten Anskumuru on kai kohta 13 vee... Ja Balettipanda jo 13 vee myös...:) Ite on 12....>.< Ois kivempaa olla vanhempiiiii

    VastaaPoista
  6. Apua! Minä täytän vasta 10 mutta muut ovat jo paljon vanhempia!!!!!!! :D Iiks, vain minä täällä olen pikkuinen ja tosi moni on paljon vanhempi!............ 8OOO

    VastaaPoista
  7. Onhan 7-vuotiaitakin bloggareita! ;D Mutta ne ei osaa blogata... Tässä esimerkki niiden tyypillisestä postauksesta:

    Aihe: hei
    hei kaiki mitä teile kuluu minule kuluu hyvää panfu on kiva paika minula on huomena koulua entä sinula
    terveisin hepatytsy

    Huomaa kirjoitusvirheet... Kuten jotkut bloggarit poikkeavat panfun uutisista, ja kertovat jotain ihan outoa panfusta... Hyvä esimerkki on vaikka Gaalatypyn Panfu-blogi... En haluaisi nimetä niitä, mutta käyppä kurkkaamassa....

    VastaaPoista
  8. Uskon. Oon ite 9 mut täytän täs kuus 10.... Muute punni,Ookko sä kulttis??????

    VastaaPoista
  9. En ole kultapanda. Minulle vain jää kaikki vaatteet kultapandapäivästä.. ;D

    VastaaPoista

ilahtuisin, jos kommentoisit jotakin.