Sivut

keskiviikko 23. maaliskuuta 2011

Lentävä lautanen?

Moiiihg! Mä olen Lulun kamu, Punni osti mut aikoja sitten. Mun nimi on Ella, mutta kun Panfussa on se suosittu Ella, niin siksi mua sanotaan Elluksi. Tässä on mun kuva:
Eilen Punni järjesti eväsretken, siis piknikin. Punni jätti minut kotiin ja lähti Lulun kanssa. Äsken sitten löysinkin kuvan, jossa on ''lentävä lautanen?''
Se löytyi Punnin kuvakansiosta, joten mietin että onko tuo lentävä lautanen vai? :o

Mikähän se on? =I
Pelottaa kamalasti, että marsista on tullut vieraita, tai sitten......
Kauheaa!
Kippurahännät heilumaan: Ellu
 
(Punni ei vielä ole näköjään paljastanut kuvakilpailun voittajaa, joten minäpä menen katsomaan sen sähköpostit. On tulossa äänestys, heippaah!)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

ilahtuisin, jos kommentoisit jotakin.